First Entry

Assalamualaikum....😄😄

Inilah 1st entry saya dalam blog ni... Berjaya jugak buat blog dengan izin ibu tersayang.
So... hari ni cuma saya nak cakap apa yang berlaku lah...

Hari ni, bertempat di Sekolah Kebangsaan Pasir Puteh Keningau, Pesta Pantun 2017 telah diadakan.
Ada 5 sekolah yang bertanding. SK Pasir Puteh, SK Bingkor, SK ST.Francis, SK Merampong dan juga SK Kebulu. Saya ikut jugaklah pertandingan tu...Bersama 4 lagi orang kawan saya... Tapi frust jugaklah sebab tak menang...It's okay... Bak kata pepatah "Ada hikmah di setiap kejadian"

SK Bingkor telah mendapat no.1, SK Kebulu no.2, SK ST.Francis no.3, SK Pasir Puteh no.4, dan SK Merampong no.5......At least masa aku bertanding aku dapat anugerah pemantun terbaik! Masa saya bertanding jelah...Cikgu kitorang pon tak marah.. Jadi, itu sajalah untuk hari ini...yelah..Kalau guna lama lama nanti kang laptop ni shut down plak...Al-maklum...Laptop dh tua... OK..Itu sahaja untuk hri ini..

ASSALAMUALAIKUM

(Sila baca di lain hari pula)

Comments

  1. saya juga nak ucap terima kasih pada Kakak Shafieqin dan Teacher Ervina yang telah mengajar kami berpantun...Lupa plak nk tulis peringkat daerah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Soalan Teka Teki

SAJAK: Kawan

Koleksi Soalan Teka Teki 2