Selamat Hari Raya

Assalamualaikum semua pembaca.

Selamat Hari Raya kepada semua pembaca setia blog saya... Nak dekat raya ni, dah beli ke baju raya?Kasut raya?buku raya? heheh....Tinggal 8 hari sahaja lagi masa kita puasa...Dekat sangat nak raya tu. Rasa macam baru 10 hari puasa. Terlampau sekejap lah... Rasa sedih je puasa dah nak habis. Kitorang baju kasut raya dah beli dah...biskut raya je tak buat lagi. Mungkin nak buat semperit atau biskut hodoh.(maaflah. kitorang panggil biskut hodoh sebab rupa biskut tu hodoh) Tart nenas beli kat kawan mak je...senang nak buat. Oklah. Rasanya takde apa nak cakap dah.
       Untuk penutup saya cakap Selamat Hari Raya Aidilfitri jelah. Minta maaf jika saya ada tersilap kata dengan semua orang.Tu je...bye...
 

Assalamualaikum
yasmin

Comments

  1. salam perkenalan.. kalau sudi jengukla blog sye allaboutryynn.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan juga...insya-allah saya free saya akan jenguk.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Soalan Teka Teki

SAJAK: Kawan

Koleksi Soalan Teka Teki 2