Youtubeku

Assalamualaikum...

Hai semua pembaca blogku yang setia sekalian....hahahahah....takdelah saja je nak melawak(tak lawak pon kan) Hari ni saja nak promote sikit. Rasanya korang boleh tau apa yang saya nak promote berdasarkan tajuk. Jangan salah sangka saya nak promote jual buku ke, slime ke, squishy ke, apa ke. Saya ni bukan seller. Nak beli bahan macam tu pergi website atau instagram, pastu order. Senangkan??? Ok ok. Kembali ke tajuk asal. Saya cuma nak promote saya punya....


YOUTUBE!!!!!!!!

Ya....saya punya YOUTUBE. Korang boleh search kat youtube nama youtube saya. Nama YOUTUBE saya ialah 

Y.A Vlogs

ha...tulah nama YOUTUBE saya. Vlogs tu saya kasi huruf kecil tu sebab ejaan dia macam tu. Tapi kalau search Y.A Vlogs tu kang nanti keluar banyak pilihan.😒😒😒😐😐😐😐 Oh ya. Korang tengok profile pic tu gambar galaxy slime. Itulah youtube saya. Jenis video yang saya buat tu ialah video CRAFTS, SLIME, D.I.Y, dan pasal saya jalan2 atau apa-apa sebab kat sana kena type VLOGS kan. Kepada yang tak tau apa tu VLOGS ialah macam BLOGS jugak tapi guna video jadilah VLOGS. (Macam2 budak zaman skarang ni kan?) Tengoklah video saya. Setiap kali hujung video saya akan cakap video ni. Jangan lupa like video ni, subscribe dan boleh juga komen di bawah. Anda juga boleh follow insta saya bla bla bla. Ok. Harap korang boleh tengok dan komen yang baik baik je ehhhh.....Ok. Bye. Nantikan update saya yang seterusnya ya wahai pembaca setia sekalian. Assalamualaikum dan laluilah hari yang indah.

-budakbiasa- 

Comments

Popular posts from this blog

Koleksi Soalan Teka Teki

SAJAK: Kawan

Koleksi Soalan Teka Teki 2